شرایط و روش بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان از الویت‏‌های اصلی زرتاج است و در این راستا می‏کوشیم هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. به این منظور، محصولات زرتاج مشمول 3 روز مهلت تست می باشند. توجه داشته باشید اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف زرتاج همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ضمانت تعویض نیستند.
                     
شرایط استفاده از ضمانت بازگشت 3 روزه      
  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال ظاهری داشته باشد.
  • اشکال و یا ایراد ظاهری باید ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا به زرتاج اطلاع داده شود و ظرف 3 روز ارسال شود.
  • این سرویس اشکال‏‏‌هایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در توضیحات محصول در سایت ) را شامل می‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد و یا ایراد ظاهری و فیزیکی داشته باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش زرتاج از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود و این مورد به تایید کارشناسان زرتاج برسد.
  • در صورت انصراف از خرید، اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر با شماره 09354116237 تماس گرفته و اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 3 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
 
چگونگی بازگرداندن کالا   
  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان زرتاج تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با زرتاج جداً خودداری کنید.
  • برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی یا پیشتاز استفاده کنید. در غیر این صورت، زرتاج تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. هزینه پست با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
 
چگونگی محاسبه هزینه ارسال     
  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش زرتاج برسد، هزینه‌های ارسال به عهده زرتاج است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت زرتاج ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان زرتاج، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط زرتاج، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
  • کارشناسان خدمات پس از فروش زرتاج ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان زرتاج تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ زرتاج بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط زرتاج، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
 
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
با شماره تلفن 09354116237 تماس بگیرید.
و یا پیام خود را در صفحه «تماس با ما» خدمات پس از فروش ارسال کنید.