سوالات متداول (خرید، ارسال، و...)

  • آیا خرید حضوری ممکن است؟
خیر. فروش از طریق زرتاج تنها به صورت اینترنتی و ارسال توسط پست سفارشی (تهران و شهرستان ها) یا پیک (فقط تهران) وجود دارد.

  • پرداخت هزینه محصول به چه صورت می باشد؟
پرداخت هزینه به دو صورت ممکن می باشد:
  • پرداخت نقدی (آنلاین): مشتری از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت هزینه محصول را پرداخت می کند و حداکثر ظرف 24 ساعت محصول از طریق پست برای وی ارسال می گردد.
  • پرداخت پستی (پرداخت درب منزل): مشتری ابتدا کالا را دریافت کرده، سپس هزینه آن را به مامور اداره پست پرداخت می کند. این امکان تنها برای زیورالات برند زرتاج در سایت موجود می باشد.
 

  • آیا امکان مرجوع کردن کالا و استرداد وجه وجود دارد؟
بله. مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی، در صورتی که مشتری (به دلیل کالای معیوب و...) تمایل به بازگرداندن کالا و استرداد وجه خود داشته باشد، می تواند محصول را بازگردانده و هزینه محصول را به صورت کامل پس بگیرد. بدیهی است هزینه بازپس فرستادن کالا بر عهده خود مشتری می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09354116237 تماس حاصل فرمایید.
 

  • هزینه ارسال کالا چگونه محاسبه می شود؟

شیوه خرید بسته به برند محصول خریداری شده متفاوت بوده و به شرح زیر می باشد:

محصولات برند زرتاج (زیورالات):

  • پرداخت نقدی (آنلاین): مشتری از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت هزینه محصول را پرداخت می کند و حداکثر ظرف 24 ساعت محصول از طریق پست برای وی ارسال می گردد.
  • پرداخت پستی (پرداخت درب منزل): مشتری ابتدا کالا را دریافت کرده، سپس هزینه آن را به مامور اداره پست پرداخت می کند.
  • ارسال ویژه (پیک موتوری): این امکان تنها برای مشتریان در تهران وجود دارد. کالا ظرف 24 ساعت از زمان سفارش از طریق پیک موتوری به آدرس مشتری ارسال می گردد.
 

محصولات برند بته چین (زیورالات نقاشی شده) و برند هومهر (کیف دست ساز):

  • پرداخت نقدی (آنلاین): مشتری از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت هزینه محصول را پرداخت می کند و حداکثر ظرف یک هفته محصول از طریق پست برای وی ارسال می گردد.