سوالات متداول

ثبت سفارش

  1. چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی زرتاج پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه کرده و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

پس از ثبت سفارش پیامکی مبنی بر ثبت سفارش دریافت می کنید.

  1. چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش سوالات خود را مستقیما از زرتاج بپرسم؟

در هر زمان می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق تلگرام و واتس اپ به شماره 09204116237 هر سوالی در رابطه با محصولات و نحوه خرید دارید از ما بپرسید.

  1. آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

بستگی به نوع سفارش شما دارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با ما تماس بگیرید.

  1. چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم؟

فروشگاه اینترنتی زرتاج با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد. همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سفارشات من" از وضعیت آن ها مطلع گردید.

  1. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " اطلاعات ارسال" می رسید با انتخاب " افزودن آدرس جدید" ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.

  1. آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟  

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

  1. آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل تماس بگیرم؟

خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .

  1. آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟

در هر زمان می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق تلگرام و واتس اپ به شماره 09204116237 هر سوالی در رابطه با محصولات و نحوه خرید دارید از ما بپرسید.

 

 

پرداخت

  1. چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه زرتاج می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، امکان واریز کارت به کارت نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق تلگرام و واتس اپ به شماره 09204116237 سوالات خود را مطرح کنید.

  1. از کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می‌توانم استفاده کنم؟

شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

  1. در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

  1. آیا پرداخت اینترنتی در Digistyle.com امن است؟

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی زرتاج بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

 

ارسال سفارش

  1. پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محصول سفارش داده شده و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.

  1. آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زرتاج به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آن جا که DigiStyle یک فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل نداریم.

  1. هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

  1. سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند؟

همه سفارش های مشتریان، پس از طی مراحل پردازش، هر روز تحویل واحد پستی می شوند.

  1. آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟

بله، شما می توانید شماره 24 رقمی مرسوله که برای شما پیامک می شود را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.

http://itemtracking.post.ir/

 

 

خدمات پس از فروش

  1. تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

بله. مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی، در صورتی که مشتری (به دلیل کالای معیوب و...) تمایل به بازگرداندن کالا و استرداد وجه خود داشته باشد، می تواند محصول را بازگردانده و هزینه محصول را به صورت کامل پس بگیرد. بدیهی است هزینه بازپس فرستادن کالا بر عهده خود مشتری می باشد.در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی زرتاج وجود ندارد. توجه داشته باشید که کلیه هزینه های ارسال و بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد.

  1. اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به ما اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

 

در صورتی که پاسخ سوال خود را در زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس با ما اطلاع دهید.