سوالات متداول

در صورتی که پاسخ سوال خود را در زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس با ما اطلاع دهید.

1. چطور سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش ابتدا باید حساب کاربری خود را در سایت ایجاد نمایید. جهت ساخت حساب کاربری بر روی «ثبت‌نام» و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و با فشردن دکمه «اضافه به سبد خريد»، هر تعداد کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از آن با ورود به بخش سبد خرید در سمت چپ بالای صفحه می‌توانید ثبت سفارش را نهایی فرمایید.

2. چطور می‌توانم از وضعیت سفارش خود مطلع گردم؟

با ورود به حساب کاربری خود در بخش لیست سفارش‌ها، می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش‌تان مطلع شوید.

3. آیا می‌توانم سفارش خود را به نشانی دیگری ارسال کنم؟

بله. در زمان طی مراحل تسویه حساب در سایت، در قسمت «آدرس گیرنده»، می‌توانید نشانی جدید را وارد کنید.

4. پرداخت هزینه محصول به چه صورت می باشد؟

پرداخت هزینه به 3 صورت ممکن می باشد:

  • پرداخت نقدی (آنلاین): مشتری در سایت ثبت نام کرده و از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت هزینه محصول را پرداخت می کند و حداکثر ظرف 24 ساعت محصول از طریق پست برای وی ارسال می گردد.
  • پرداخت نقدی (واریز کارت به کارت): مشتری مبلغ کالا به علاوه هزینه ارسال را به شماره کارت 6219861029892402 بانک سامان بنام مجید کرمی واریز کرده و حداکثر ظرف 24 ساعت محصول از طریق پست برای وی ارسال می گردد.
  • پرداخت پستی (پرداخت درب منزل): مشتری ابتدا کالا را دریافت کرده، سپس هزینه آن را به مامور اداره پست پرداخت می کند. این امکان برای تمام محصولات فراهم نمی باشد. در این روش کافی است بر روی دکمه خرید پستی در صفحه هر محصول کلیک کرده و فرم مربوطه را پر نمایید. ارسال کالا در این روش تا یک هفته زمان خواهد برد.

 

5. هزینه ارسال کالا چقدر است؟

هزینه ارسال بسته به شیوه ثبت سفارش به شکل زیر محاسبه می گردد:

  • خرید نقدی (پرداخت آنلاین/واریز کارت به کارت): هزینه ارسال کالا برای کلیه محصولات تنها 5000 تومان می باشد. همچنین سفارشات بالای 40 هزار تومان رایگان ارسال می گردد.
  • خرید پستی (پرداخت درب منزل): در این روش هزینه ارسال کالا به صورت آنلاین مطابق تعرفه های رسمی اداره پست (بدون تخفیف) محاسبه می گردد.
6. آیا امکان خرید به صورت حضوری وجود دارد؟

باتوجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی، امکان دریافت سفارش به صورت حضوری وجود ندارد. خرید از زرتاج تنها به صورت اینترنتی و امکان ارسال توسط پست (تهران و شهرستان ها) یا پیک (فقط تهران) وجود دارد.

7. آیا امکان مرجوع کردن کالا و استرداد وجه وجود دارد؟

بله. مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی، در صورتی که مشتری (به دلیل کالای معیوب و...) تمایل به بازگرداندن کالا و استرداد وجه خود داشته باشد، می تواند محصول را بازگردانده و هزینه محصول را به صورت کامل پس بگیرد. بدیهی است هزینه بازپس فرستادن کالا بر عهده خود مشتری می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09354116237 تماس حاصل فرمایید.